ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA

Zwrot – odstąpienie od umowy

1. Spakuj produkty i uzupełnij formularz

Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

2. Wyślij paczkę

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem na adres:

SALE4U Tomasz Bartkowiak Łukasz Soroski spółka cywilna

św. Antoniego 32/2

61-359 Poznań

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.

Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: TPay, przelew tradycyjny na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Wymiana

1. Zwróć produkty które chcesz wymienić

W sklepie malahit.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.

2. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu poprzedniej paczki. W zamówieniu możesz wybrać dowolne inne towary. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, Tpay, lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).

Reklamacja

1. Wyślij e-mail

Wyslij email na adres kontakt@malahit.pl z informacją o reklamacji:

Napisz w nim:

*numer zamówienia którego dotyczy reklamacja

*którego produktu dotyczy reklamacja

*dołącz zdjęcie reklamowanego produktu.

2. Poczekaj na odpowiedź

Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie – zwrot bądź wymianę